Reklamacje

W przypadku wystąpienia wady zakupionego towaru w sklepie internetowym woolheaven.pl Klient ma prawo do reklamacji.

Reklamację należy zgłosić drogą elektroniczną na adres sklep@woolheaven.pl

W mailu zgłoszeniowym należy zawrzeć:

  • Imię i nazwisko, adres klienta
  • Zwięzły opis wady
  • Datę zakupu
  • Okoliczności wystąpienia wady
  • Nr konta do zwrotu środków

Wadliwy towar należy odesłać w ramach procedury reklamacyjnej na własny koszt na adres podany poniżej:

Firma Produkcyjno-Handlowa Elżbieta Kosiba,

Sądkowa 90

38-204 Tarnowiec

Można skorzystać z formularza reklamacyjnego – > załącznik

Zwrot towaru – Odstąpienie od umowy

Klient może odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny w terminie 14 dni od zakupu dokonanego na stronie woolheaven.pl. Należy jednak pamiętać, że zwracany towar nie może zawierać nawet najmniejszych śladów użytkowania.

Zwrotu zakupionego towaru można dokonać poprzez złożenie drogą mailową na adres sklep@woolheaven.pl oświadczenia o odstąpieniu od umowy oraz odesłaniu na własny koszt zakupionego towaru na poniższy adres firmy.

Oświadczenie musi zawierać:

  • Imię i nazwisko, adres klienta
  • Datę zakupu
  • Nr konta do zwrotu środków

Wadliwy towar należy odesłać w ramach procedury reklamacyjnej na własny koszt na adres podany poniżej:

Firma Produkcyjno-Handlowa Elżbieta Kosiba,

Sądkowa 90

38-204 Tarnowiec

Można skorzystać z formularza zwrotu – > załącznik